TÈCNIC/A ELÈCTRIC ATENCIÓ AL CLIENT

Undefined

Ubicació: Catalunya Central

Important empresa industrial amb forta presència internacional, ubicada a 30 minuts de Manresa necessita incorporar al seu Departament de Qualitat a un/a Tècnic/a SAT per realitzar les següents funcions:

- Resoldre les incidències dels clients que per la importància del client, projecte o quantitat venuda, requereix una anàlisi previ abans d'emprendre decisions a l'hora d'enviar recanvis, o possibles reposicions de producte.

- Suport tècnic al departament comercial i d'atenció al client. En cas necessari, contacte directe amb el client per temes tècnics o d'instal·lació.

- Resolució de consultes tècniques.

Pensem amb un/a candidat amb coneixements en electricitat o electrònica. CFGS o Enginyeria preferiblement en electrònica (valorable en mecànica). Bon nivell d'anglès i/o d'italià. Persona amb alta orientació al client, capacitat de treball en equip, i amb forta resistència a l'adversitat. Treball estable. Horari de treball de 8:15 a 18:00 (una hora per dinar) de dilluns a dijous. Divendres de 8:30 a 13:30. Salari segons vàlua.