DIRECTOR/A DE MARQUETING

Undefined

Ubicació: Manresa

Empresa de serveis amb forta presència a nivell nacional i internacional necessita incorporar a un/a Director/a de Màrqueting per definir, dirigir, implementar i executar l’estratègia de màrqueting i comunicació de la companyia.

Principals funcions:

ANÀLISI: 

•  Elaborar  i  analitzar  estudis  de  mercat  dirigits  a  producte, client, consumidor, entorn i competència. 

•  Mesurar  i  analitzar  accions  de  màrqueting  locals  realitzades  tant  a  nivell nacional com internacional, proposant millores i noves accions. 

•  Realització d’estudis detallats de la rendibilitat de les accions promocionals per mercat i/o client. 

•  Analitzar  les  accions  de  màrqueting  de  captació  de nous  clients  tant  a nivell nacional com internacional, proposant noves accions. 

•  Definició i elaboració del quadre de comandament i implementació de KPI’s per tal de garantir el compliment del Planning de cada àrea. 

•  Suport a a la preparació de campanyes estacionals. 

PLANIFICACIÓ: 

•  Dissenyar i implementar el Pla de Màrqueting de l’organització. 

•  Definir les polítiques de màrqueting per a la construcció de la marca, tenint cura de la imatge i la reputació. 

•  Definir las estratègies de màrqueting para la oferta de productes o serveis. 

•  Definir les polítiques orientades al creixement del negoci. 

•  Definir la política del Pla de Comunicació. Pla de Medis, Campanyes i Xarxes Socials. 

DESENVOLUPAMENT: 

•  Garantir  la  disponibilitat  dels  materials  de  Trade  màrqueting  adaptats  a  cada país (si s’escau). 

•  Suport  en  l’estratègia  d’expansió  local  i  desenvolupament  de  materials  de màrqueting d’expansió. 

CONTROL: 

•  Planificar, elaborar i gestionar el pressupost del departament, tenint en compte els standars d’eficiència i optimització de recursos. 

•  Analitzar las acciones del departament, avaluant i controlant els seus resultats. 

RECURSOS HUMANS: 

•  Organitzar, dirigir i liderar els equips de treball.  

 

PERFIL PROFESIONAL: 

•  Experiència mínima de 5 anys como Director/a de màrqueting. 

•  Experiència  contrastada  en  gestió  de  projectes  transversals  amb  la  resta  de departaments, aportant una visió 360º de totes les  àrees de màrqueting, amb sòlids coneixements i hands-on de màrqueting digital. 

•  Experiència prèvia en empreses del sector serveis.

•  Formació Universitària superior en Econòmiques / ADE 

•  Màster en Direcció Comercial i Màrqueting

 

COMPETENCIES: 

•  Orientació al client intern i extern 

•  Alta Capacitat de comunicació 

•  Orientació a resultats 

•  Capacitat d’anàlisis i visió comercial 

•  Lideratge i gestió d’equips